哈哈哈
 
說起來.... 我們家 姐弟倆 都是這樣
我媽還說可見我們家這方面教育有缺點
 
可是到底是為什麼呢?
 
應該是因為我天生封閉的個性吧 (而且最近有越來越嚴重的跡象)
 
除非跟我熟
不然是絕對看不到我聒噪的一面的XD
 
對方要聒噪要吵可以....但是先決條件是...!!! 我不喜歡太幼稚的人 =m="
我對幼稚的人, 久了就會覺得很厭煩, 但是又悶在心裡不說
忍久了 哪天可能真的會爆炸... |||"Orz
 
至於我弟.. 俺不方便評論啊
畢竟他似乎不怎麼care別人怎麼看他~
 
很多人可能會來跟我抱怨他有時候怎樣怎樣的很愛碎碎念
可是這就是他的個性啊 .... 跟我講有屁用?! = =
他有時候真的是太雞婆了點
不過 往好的方向想... 他還算滿有正義感的吧....?!
 
anyways

既然我在二次元世界那麼不起眼
那我寧願待在我親愛的三次元世界裡面.... :D
 
but

i still feel bad for myself because i don't have anyone that i can really talk to... someone that i can trust and can dump all my thoughts... like my personal trash can.
i have too much 怨氣 to 發洩...  but, too bad, i can find no one.
 
oh well.. i used to have 1 or 2 close friends (they are all guys hahaha), but not now anymore... 只能說很可惜 @_@

To tell u the truth... i actually trust a guy more than a girl if i know the guy is really trustworthy.
Partly it's because a guy probably won't gossip about u with his friends at all;
and partly is because girls gossip a lot, especially between friends & friends and im kinda scared by that sometimes. XD
 
 
嗯 今天就這樣~ 睡覺去吧!
arrow
arrow
    全站熱搜

    thuang0712 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()